
Green Power Garage 2024
Az első szériás Outlander PHEV-k esetén egyre sűrűbben fordul elő, hogy a meghajtó akkumulátor cserére szorul. Ezekben az autókban az EV hatótáv már csak 10-20 km közötti, de az is előfordulhat, hogy a degradáció miatt az autó már el sem indul. Az Outlander PHEV nem járóképes a meghajtó akkumulátor hibája esetén, így ajánlott a csere, amivel jópár év gondtalan használat biztosítható.
Jelenleg 2020 utáni donor autókból származó gyári akkumulátor pakkokat építünk be az elhasználódott helyére, ami nagyobb kapacitású (12 kWh helyett 13,8 kWh), mint az első szériás autók eredeti akkumulátora.
A csere után nem csak az EV módban kiautózható maximum távolság növekszik (40-50 km), hanem a hibrid üzem is egyenletesebb lesz, kevesebbszer használja a benzin motort az autó, nagyobb gázadást, emelkedőt is meg tud oldani teljesen EV módban.
Az akkumulátor csere ára jelenleg 1,75 millió Ft szereléssel, teszteléssel együtt, az elhasznált akkumulátor beszámításával, a beszerelés kb. 2 napot vesz igénybe.
Vállaljuk, hogy a csere akkumulátor DBCAM értéke legalább 95%-os lesz, de sokszor találkozunk 100% feletti értékkel is, mint az látható az egyik fotón.
Akkumulátor csere ügyében keressetek minket a Green Power Garage oldalon keresztül, vagy Blahunka László kollégánkat a +36309492609 telefonszámon.