Mire bekerül a műhelybe az autó hosszas megbeszélés eredménye, főleg ha messziről érkezik. Inverter beépítés, első féktárcsa és betét csere volt a elvállalt munka, ennek megfelelően szereztük be az alkatrészeket. Tartós használatra a gyári inverter beépítését ajánljuk, ez egy üzembiztos, esztétikus és stabil megoldást nyújt a külső elektromos fogyasztók táplálására.
Mire beértem, a fékek már szét is voltak szedve. Kérdezi a kollegám, hogy akkor a hátsó féket javítjuk, ugye? Mondom, nem, az első van megbeszélve. Kiderült, hogy a hátsó fékbetét már vason volt, így ott is lett tárcsa és betétcsere. A szerelő kollégákat sajnáltam mert én a csomagtartóban szereltem be az invertert, ők meg ülve szerelték a féket a csápos emelőn leengedett autón. Így, hárman egyszerre szerelve tudtunk több munkafolyamatot elvégezni egy időben. A párhuzamos munkának köszönhetően tudtuk az időt tartani, így a nap végére az autó elkészült.
M lehet hogy lassabban dolgozunk, de a munka minőségéből , precízségből nem engedünk. Pl a tőcsvarokat kiütjük a kerékagyból, hogy szinfémig fel tudjuk csiszolni, a rozsdás kerékagyat, az új tárcsa fogadására. Félfolyadékot is cseréltünk a rendszerben.
A javítás után lemértük a féket, mert a fékjavítás utolsó munkafolyamata a fékmérés. Akkor megyünk haza nyugodtan ha tudjuk, hogy minőségi munkát adtunk ki a kezünkből.